-
Menüü
Menüü
AS Remedia on välja kasvanud Kuusalu kolhoosist, mis asus 36 Km kaugusel Eesti pealinnast Tallinnast, kohas nimega Kiiu. Kolhoosi puhul oli ametliku versiooni järgi tegemist vabatahtlikusel põhineva ühendusega, kus tootmisvahendid ja töö olid formaalselt ühiselt kolhoosnike omand ja ainult maa kuulus riigile. Kolhoosid tegelesid reeglina põllumajandussaaduste tootmisega.
Erinevalt riigitöötajatest oli kolhoosnike kuupalk märkimisväärselt kõrgem ja sellelt ei arvestatud maha tulumaksu.Kolhooside direktorid ehk esimehed nagu neid tollajal kutsuti, omasid ettevõtte majandamisel tunduvalt suuremat vabadust, kui riigisektori ettevõtete juhid.
Paljud energilised ja ettenägelikud esimehed oskasid seda eelist kasutada ja paigutasid kolhoosi raha tulutoovatesse tütarettevõtetesse. Loomulikult oli selleks vaja kõrgetel kohtadel olevate parteiametnike nõusolekut, kuid neil ka oli mille üle uhkust tunda.
1969 aasta sügisel loodi esimene sellesarnane ettevõte, mis kandis nime „Estron“ ja see tegeles Eesti põllumajanduses kasutatavate elektronseadmete tootmisega. Aastaks 1972 teadis sellest ettevõttest terve NSVL ja tellimusi tuli isegi Kosmoseuuringute Instituuudist. ESTRONis koostati ka esimene NSVL personaalarvuti nimega „Juku“.
Ajast ette jõudes hakati 1978 aasta kevadel tegelemea biotehnoloogiliste uuringutega ja aastal 1979 loodi omaette üksus nimega „BioEstron“ mis sai liidriks biotehnoloogiliste uuringute alal ja üleliiduliste uuringute katsebaasiks. Vadakupõhise söödapärmi väljatöötamise eest sai ettevõte ka NSVLiidu riikliku preemia osaliseks.
Gorbatshovi kuiva seaduse ajal toimusid suured muudatused alkoholitööstuses ja tootmine, kui selline praktiliselt seiskus ja oli hävingu äärel. Just sellel „kuiva seaduse“ perioodil otsustab „BioEstron“ hakata tegelema alkohoolsete jookide tootmisega ja saab esimese ettevõttena litsensi alkoholi tootmiseks riikliku ettevõtte „Liviko“ kõrval.
Saades esialgu litsentsi vaid lahjade alkohoolsete jookide tootmiseks, toob ettevõte 1990 aasta suvel turule munalikööri „Kiiu Torn“ mida valmistati naturaalsetest munakollastest. Algupärane retsept töötati välja koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga.
Nimeks sai vana arhitektuuri-mälestis, mis rajati XVI sajandil. Likööri valmistamisel kasutati, aga samu seadmeid mis olid töös ka tsüklo-dekstriinide valmistamisel.Söödapärmide kasvatamiseks kasutatavad paagid sobisid ideaalselt marjalikööride valmistamiseks, nii tuli sügisel 1990 turule jõhvikaliköör.1991. aastal, koheselt peale vabariigi väljakuulutamist ettevõte erastati.1992. aastal võeti ettevõte äriregistris arvele kui AS Remedia.1994. aastal sai AS Remedia esimese eraettevõttena alkohoolsete jookide tootmise litsentsi. Selle sündmusega oli riiklik monopol alkoholi toomises murtud. Tähistamaks seda, ilmus turule AS Remedia uus kaubamärk: „ Monopol Vodka“.Mitmete aastate vältel on ettevõte investeerinud oma vahendeid tootmise uuendamiseks ja tehnologia kaasajastamiseks. Itaaliast on soetatud uus villimisliin, poolautomaatne tootmisliin on tellimustööna projekteeritud ja tehtud Soomes, destilleerimisseadmed aga USAs, Taanis ja Soomes.Filtreerimesel kasutatakse nii Saksa kui Jaapnai söefiltreid.Joogid villitakse Soome, Iiri, Itaalia, Saksa, Tšehhi ja teiste tootjariikide taaras.Pakendi kujundus töödatakse välja Eestis ja vajadusel ka väljaspool vabariiki.
AS Remedia personal omab pikaajalist töökogemust ja suurepärast väljaõpet. Laboratooriumis on kõik vajalik, et kontrollida ja tagada toodete vastavus eurostandardiga.
Kõik tooted vastavad EU EC110/2008 nõuetele.
AS Remedia sortimendis on: viinad, aromatiseeritud viinad (flavoured vodka), džinnid, naturaalsed marja- ja puuviljaliköörid, ürdiliköörid ja palsamid. Samuti leiab nimekirjast koorelikööri ja naturaalse munalikööri.
Remedia tooted on võitnud rahvusvahelise tunnustatuse ning saanud nimekatel alkoholivõistlustel kõrgeid auhindu.
Paindlik hinnasüsteem on üles ehitatud vastavalt klientide eelistustele retseptuuris, tehnologias ja taara suuruses ning etiketi kujunduses.
AS Remedia on usaldusväärne koostööparter ettevõtetele, kes soovivad luua oma privat label’i ehk kaubamärki või kohandada juba toimivat brändi muutuva turu tingimustele. Koostöös meie spetsialistidega loote kas uue brändi või vahetate olemasoleva disaini uue ja kaasaegsama vastu.